FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-11-20

A PORONDON: BALEA SZÁRAZ SAMPON SPRAY

Egyszer már írtam nektek száraz samponról, az a Lee Stafford barna hajra kreált terméke volt (aki kíváncsi rá, ITT meglesheti). Mivel jó társnak bizonyult a hétköznapokban, de kicsit drágállottam, ezért gondoltam, kipróbálok egy olcsóbbat is. Erre esett a választásom.


Ez a dm-es Balea termékcsalád tagja és potom 500 Ft körül vesztegetik. Sok blogon olvastam már a BaleaTrend It Up száraz samponról (mindenki meg volt elégedve vele), de erről a sima verzióról még nem hallottam, úgyhogy gondoltam, ennyi pénzért megér egy próbát. Íme az első benyomások...
Egymás mellé raktam a Lee Staffordossal, hogy lássátok, milyen sudár termete van az újoncnak a kis zömök  rózsaszínnel szemben. (Na jó, azért dizájn tekintetében egyértelműen L.S. a nyerő.)


Nem csak optikailag nagyobb ám, 50 ml-rel több anyag is lapul benne (így ugye még kedvezőbb az ár/érték arány).



Itt olvashatjátok a tájékoztatót (nyissátok meg a képet új lapon és akkor fel tudjátok nagyítani úgy, hogy kényelmesen olvasható legyen).


Eddig még csak az első bevetésen van túl, de ez alapján azt kell mondjam, teljesen meg vagyok elégedve vele. Sávról-sávra haladva fújtam be a hajtöveket olyan 20 cm távolságból és amellett, hogy ez nem barna hajra való, nem hagyott zavaróan fehér foltokat. Ahol pedig mégis kicsit sokat fújtam, ott egy gyors átkeféléssel sikerült eloszlatni. Egyébként az az egy technikai tanácsom lenne, hogy fújás közben ne tartsuk a kezünket mozdulatlanul, hanem húzzuk hátulról előre fele a választék vonalában, így könnyebben elkerülhető a túladagolás. 

A matt, dúsító hatás tényleg kitartott egész nap (másnap persze hajat mostam, mert a hajmosást szoktam egy nappal kitolni, amikor száraz samponnal trükközök). Ami külön tetszik, hogy illat tekintetében nagyon visszafogott (ami L.S. esetében nem mondható el), mert nem szeretem, ha a hajtermék a parfümöm illatával rivalizál.

Egyelőre úgy használtam, hogy a frufrumra a L.S. spray került, mindenhova máshova pedig a Baleás, de ha hosszútávon is ilyen pozitívak maradnak a tapasztalataim, teljes mértékben át fogok váltani erre a gazdaságos verzióra.



4 comments:

  1. Én Isanát használok, nekem az nagyon bejött, árba kb egy a Baleával :]

    ReplyDelete
  2. Nekem nem gond 2-3 naponta a hajmosás, szóval abszolút nem érzem szükségét ilyesminek, de jó tudni, ha olyan útra mennék, ahol nincs lehetőség úgy tisztálkodni, akkor egy ilyen jól jöhet.

    ReplyDelete
  3. Én Syoss-t használok, nekem bevált, de árban ez jobb, úgyhogy ez lesz a következő áldozat szerintem. :)

    ReplyDelete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe