FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-10-12

A PORONDON: LEE STAFFORD SZÁRAZSAMPON SÖTÉT HAJRA

Van az úgy néha az ember lányával, hogy hétköznap reggel súlyos időhiánnyal szenved. Tetézve a helyzetet sokszor ilyenkor még a hajunk sem áll jól és mosásért kiált, amire viszont már nincs idő. Az ilyen szorító helyzetekben jelenthet egy szárazsampon üdvözítő megoldást.


Nemrég az egyik drága barátosném megajándékozott egy nagyobbacska adag Douglas-os ajándékutalvánnyal, úgyhogy gondoltam szétnézek ott. Ezen a Lee Stafford terméken akadt meg a szemem. Egyszer, nagyon régen már volt egy hajhabom a márkától, az jól szuperált az eladó hölgy pedig biztosított, hogy a vásárlók is nagyon kedvelik a kicsikét, ami utalvány nélkül valószínűleg nem landolt volna a kosaramban, tekintve, hogy elég borsos árú (2690Ft). 
Külön felcsigázta a kíváncsiságomat, hogy ez a szárazsampon kifejezetten sötét hajra készült (így bíztam abban, hogy a használata után nem fognak fehér púderfoltok éktelenkedni a hajkoronámon). Itt Ti is elolvashatjátok, mit ígér a gyártó (érdekes, hogy a magyar tájékoztató sokkal hosszabb és szájbarágósabb, mint az angol)...


Nyilván nem emiatt  szereztem be, de így utólag nagyon tetszik, hogy nem a szokásos unalmas fekete vonalkód éktelenkedik a flakon oldalán, hanem ennél valami sokkal kreatívabb színkombinációval állt elő a flakon dizájnere (szép magyar szó... na jó, inkább legyen tervezője).


Egy picit gondolkodóba ejtett, miként szemléltessem, hogyan is fest a dolog, amikor a flakonból kikerül. A hajamra fújva biztos nem látszott volna a képeken, úgyhogy egy zsepit választottam "festővászonnak". Tehát hölgyeim (és uraim), ilyen színű a "cucc". Mielőtt használni kezdenénk, fel kell jól rázni - pont úgy mint az egyéb festékes flakonokat (igen, ebben is van kicsi golyó, ami fenemód klattyog, ezért úgy éreztem magam míg ráztam, mint valami graffitis).


Voltak félelmeim, hogy ez a barna csoda nem csak a hajamon, hanem (főleg, ha egy kicsit ügyetlenkedek) más testrészeimen vagy a ruhámon is kiköt majd, de nem így lett, sőt ahogy elnéztem alváskor a párnát sem fogja meg (idegbajt is kaptam volna). Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ha nem rázom fel elég vadul a flakont, akkor világosabb púderszerű por borítja el a hajam, amit utána nem győzök elsöprögetni, hogy ne látsszon. Olyan elánnal kell tehát rázni, mint anno Tom Cruise az egzotikus nedűk hozzávalóit a Cocktail című örökbecsű filmben


 Ami még érdekes lehet, az az illat. nehéz körül írni... elég markáns illat (lehet, hogy sokaknak zavaró is), ami engem a Gucci Rush első verziójára emlékeztet. Szerencsére felfújás után nem zavaróan erős.



Na és amire mindenki kíváncsi: hogy szuperál? Azt leszámítva, hogy arra tényleg oda kell figyelni, hogy jól fel legyen rázva, ha az ember úgy 15 cm távolságból egyenletesen és módjával fújogat piciket a kicsit már viseltes hajtövekre, akkor a zsíros hatás tényleg eltűnik, sőt én azt vettem észre, hogy még a hajtövet is megemeli egy kicsit, így a zsírosodással járó lelapulást is lehet orvosolni. A hatás egy napig tart, de abban az egy napban hathatós esztétikai segítség. :-)

Mivel elég húzós az ára (és az ilyen látszatmegoldásoknál jobban szeretem, ha tényleg frissen mosott a hajam), én tényleg azokra az alkalmakra fogom tartogatni, amikor időhiány miatti S.O.S. helyzet van, olyankor viszont szerintem  néha életmentő lehet.

Mivel ez életem legelső szárazsamponja (és az első tapasztalatok alapján szerintem érdemes ilyet itthon tartani), majd fogok még kísérletezni olcsóbb árfekvésű darabokkal is (hátha kellemes meglepetés ér).

Nektek van olyan szárazsamponotok, ami nagyon bejött (vagy olyan, amit messzire kerüljek el)?

P.S.: Majdnem elfelejtettem, de van világos hajra való verzió és sima "mezei" szárazsampon is a márka kínálatában.


3 comments:

  1. Én rendszeresen használok száraz sampont - és nem azért mert nem szokásom hajat mosni, hanem mert roppant gyorsan zsírosodik és ezzel együtt lelapul a hajam. A száraz sampon viszont látványosan megemeli a hajtöveim, sőt még dúsabbnak is látom a hajam a használata után.
    A Lady Stella termékét használom, de sötét hajra nem ajánlanám, szerintem nagyon meglátszana a hajban a fehér por - nekem is nagyon óvatosnak kell lennem vele, mert ha valahova többet szórok (szórós és nem fújós) és nem fésülöm ki eléggé akkor kicsit szürkés-őszes tud lenni tőle a szőke hajam.

    ReplyDelete
  2. Lehet hülyén fogalmaztam (elég sok idétlen barokkos körmondatot is sikerült a mai posztban összehoznom), de én sem gondolom, hogy a legtöbben rendszeresen hajmosás helyett használnák (csak a leírt vészhelyzetek esetén). :-)
    Nekem is pont ilyen gyorsan zsírosodó és lelapulós a hajam (minden 2.-3. nap kell mosnom. Erről a hajtőemelő hatásról egyébként én, amíg ki nem próbáltam, nem is tudtam. Szerintem majdhogynem ez a legjobb az egészben. :-)

    ReplyDelete
  3. Érdekes, ezzel még sosem találkoztam, pedig sok helyen kerestem! Minden márka csak fehérben gyárt. Ennek utánanézek. De az a furcsa, hogy Olaszországban senki nem hallott még a szárazsamponról, akárcsak Romániában. Pedig Lee Stafford terméket még a DM-ben is lehet kapni. De csak haza kell mennem érte :(

    ReplyDelete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe