FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-07-24

ÚJ MENYASSZONYI SMINKEK A LÁTHATÁRON :-)

Bizony-bizony, újabb feleségjelölt akadt a horgomra, akit Beának hívnak és pár hónapon belül beköti a fejecskéjét az arra érdemes legény.
Most szép melegbarna szemekkel kísérletezhetek (amivel kapcsolatban - a saját szemszínemből adódóan - már van egy kis rutinom).

Első nekifutásra két smink készült el, melyek közül ma az elsőt mutatom meg Nektek. Itt még csak ismerkedtem Betti arcával, játszottam egy kicsit a szemkontúrral. Ez lett belőle...


Mondhatjuk, hogy ez még inkább játékos ráhangolódás volt, nem menyasszonyi smink, amibe belekerült ez a furcsa kis alsó kontúr.



Végül átalakítottam a kontúrokat és kreáltam egy olyan sminket, ami már esélyes befutó lehet az esküvőre... de ez már egy következő bejegyzés története lesz. (Ja és ha valaki szeretné tudni, milyen termékeket használtam, vagy bármilyen kérdése lenne, írja meg egy kommentben!)

Egyébként mit szóltok ehhez a kis rendhagyó kontúrozáshoz?










6 comments:

  1. Szerintem nagyon rendben van! Kicsit más, mégis alkalmi, nagyon szép. Z

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen, Z! :-) El kell áruljam, ennél klasszikusabb vonalú menyasszonyi smink irányába haladtam tovább a 2. próbálkozással, csak valahogy rám jött a kísérletezési kedv, Betti meg hagyta, de a végcél az, hogy megtaláljuk közösen azt a sminket, amiben ő a legszebbnek érzi magát (ezt pedig egy picit túl rendhagyónak érezte).

      Delete
  2. Nekem az alsó kontúr tetszik a legjobban az egészben, nagyon jól feldobta a barna sminket! Várom a folytatást!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valahogy adta a szem vonala, hogy ki kell próbálnom. Egyébként szerintem is jól áll Bettinek, de az átdolgozott verzió is jól mutatott rajta (a holnapi posztban megmutatom majd). :-)

      Delete
  3. Nagyon jó lett! Kíváncsi vagyok, a folytatásra:)

    ReplyDelete
  4. nekem nagyon tetszik : ) Feldobja ezt az egyszerű sminket.

    ReplyDelete

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe