FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2012-04-25

ARCÁPOLÁSI RUTIN (3.) - DAS GESUNDE PLUS 100%-OS TEAFAOLAJ

Már korábban írtam nektek az arcápolási rutinom két tagjáról (aki még nem olvasott róluk, és szeretne ide kattintva megteheti: 1, 2). Most következzék az a szépítkezési szer, amit akkor szoktam bevetni, ha néhány pattanás felüti a fejét.


Ez a DM saját márkájának a Das Gesunde Plusnak az egyik terméke...
... egész pontosan a 100% tisztaságú teafaolaja. Én már elég régen (kb. egy éve) vettem, s mivel alkalmanként csak pár cseppet használok belőle, ezért még most is van belőle bőven. Mivel hűvös, sötét helyen tartom (és gondolom azért is, mert alapjáraton is antibakteriális), ezért eddig nem avasodott vagy romlott meg. Mivel régen vettem, ezért nem tudom pontosan, mennyibe kerülhet, de olyan 800-900 Ft körül lehet.




Szóval amikor megjelenik egy-két "hívatlan vendég" az arcomon, akkor egy enyhén nedves vattakorongra csöppentek pár cseppet a teafaolajból és az alaposan megtisztított bőrfelületet átkenem vele. Néha csak úgy megelőzésként is áttörlöm az egész arcomat. Nem csíp és nem szokta irritálni sem a bőrömet, csak a szemem könnyezik néha kicsit a párolgó illóolajtól. Lefekvés előtt szoktam feltenni és reggelre nagyon szépen lehúzza a gyulladást és segít, hogy minél hamarabb el tudjam tüntetni a fránya kis vörös foltokat. 

Az egyetlen hátulütője a dolognak, hogy elég erőteljes (mondhatni penetráns) szaga van (a férjem kifejezetten utálja), szóval érdemes akkor alkalmazni, amikor a dolognak nincsenek orrtanúi. :-)
Elméletileg dezodorálásra is lehetne használni, de ezt én még nem próbáltam (elég hülyén nézne ki, ha szagtalanítás címszó alatt bekenegetném magam itt-ott valamivel, aminek ilyen erős, jellegzetes szaga van.

Ti szoktatok ilyen természetes anyagokat alkalmazni az arcápolási rutinotok során?

No comments:

Post a Comment

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe