FISHY

Keresés a Blogon / Search This Blog

2011-11-21

TEST - ALVERDE KRÉMPIROSÍTÓ / ALVERDE CREAM BLUSH

Amikor az időjárás hidegre vált a bőröm nem nagyon szereti a por állagú pirosítókat, sokkal inkább vágyik egy kis krémpirosító után...
When the weather becomes cold my skin doesn't really like powder blushes but longs for the creamy options. ...


 Az elmúlt években már használtam néhány krémpirosítót a Rimmeltől és a Manhattantől, melyek nagyrészt rendben voltak, de mivel kifogytam belőlük (és már azt hiszem, nem is gyártják őket), új lehetőségek után kellett néznem. Ekkor futottam bele a Rossmannban ebbe az Alverde krémpirosítóba. Mivel akciós is volt, gondoltam, teszek egy próbát vele. És nem bántam meg. Ezt a belevaló barackárnyalatot tettem magamévá (szám serint a 05-öst).

In the past I have used some cream blushes by Rimmel and Manhattan and they worked quite well but as I ran out of them  (and they were discontinued as well) I had to find a new option. That was when I ran into this Alverde Cream Blush in Rossmann. As it was on sale I though I'd give it a try. And I didn't regret it. I chose this lovely apricot colour (No. 05).


Az állag nagyon krémes, de nem ragadós vagy zsíros érzetű a bőrömön. Szépen eldolgozható és építhető. Én gyakran futok bele abba a problémába, hogy a krémpirosító idő előtt felszívódik az arcomról, de ez most elég szépen teljesít maga a 5-6 órás tartósságával (amit hosszabb időre is kitolható, ha a bőr jól elő van készítve és egy leheletnyi porpirosítóval és púderrel fixálod). Az egyetlen dolog, ami hibádzik, az az, hogy nincs egy kis tükör beépítve, de maga a termék tőlem 5-öst kap.

The texture is very creamy but it's not sticky or greasy on my skin at all. It blends well and it's quite buildable as well. I often have the problem of easy fading with cream blushers but this one does a pretty decent job with a 5-6 hours staying power (which can be made longer if your skin is well prepared and you put a hint of powder blusher and fixing powder on the top of it). The only thing that I miss is a small mirror in the package but the product itself gets an 'A' from me.


Ebben a postban pedig láthatjátok, hogyan is néz ki a szóban forgó termék sminkbe építve:

In this post you can see how this product looks as part of a make-up:

http://colours-of-letti.blogspot.com/2011/10/fotd-mai-sminkem.html

Nektek melyik a személyes kedvencetek krémpirosítóban?
Which is your personal favourite cream blusher?

No comments:

Post a Comment

MAGAMRÓL/ ABOUT ME:

My photo
Hungary
Szabadidőmben nagy szerelmemmel a sminkkel foglalatoskodok: make-up site-okon barangolok, termékeket gyűjtök be és tesztelek... és most már blogot is írók erről! Jó szórakozást! :-) I spend my free time with my favourite thing: make up. I search for interesting beauty sites, blogs and videos. I collect and test beauty products... and from now on I also write about all this stuff. I hope you'll enjoy it! :-)

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Globe